Att stå på sig


Att stå på sig har, enligt mig,  varit bland det svåraste som finns.
Det är inte lätt att stå upp för sig själv. Att veta sitt eget värde.

Idag kom jag underfund med hur viktigt det är att verkligen göra det, att stå upp för sig själv. Att inte ta onödig skit, utan att faktiskt säga ifrån om du känner att du verkligen blivit orättvist behandlad eller nerklankad.

Jag gjorde det idag, jag är väldigt stolt över mig själv.

Jag börjar se mitt eget värde.

Tack älskade, hatade Borgafjäll! Min tid här har gett mig tillbaka bland det viktigaste av allt - självkännsla och självförtroende! 

För att komma någon vart måste man veta vad man vill och ha tilltro till sig själv.



Love, Jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0