Och så var man ner i diket..


Jag har råkat köra av vägen idag, i Brännåker. Som tur gick allt väldigt bra, men det var nära att jag körde rätt in i två stenar.
Men jag klarade mig, utan skador på varken mig eller bilen. Trots att jag var mitt ute i ödemarken var det nära ett hus med en snäll man som ägde en traktor. Han drog upp mig på mindre än 20 minuter. Så chokad och något försenad fortsatte jag mot Borgafjäll.

Tårarna bara sprutade, haha. Skrämmde nog livet av den där karln!
Puh, nu efter en lång arbetsdag är jag helt färdig. 


Men nu har jag iaf bestämmt mig, nu ska jag ta och köpa mig en ny bil!! - en fyrhjulsdriven!


Godnatt/
Rallyförar'n Arvidson 

Kommentarer
Postat av: Karro

Men lilla gumman! vilken tur att allt gick bra. Vad duktig du var som jobbade på dagen iaf. Sötnos, du måste köpa en bättre bil och köra lite föriktigare;). Var de samma väg som i fjol eller?.

PUsspuss gumman du förstår inte vilken sjuk hemlänktan jag har nu. Efter dig, familjen, vilhelmina, och hemma!!!!!!

2008-11-30 @ 11:51:24
Postat av: Johanna

Ja, på samma väg som förrut. Det värsta var att när jag kom fram frågade inte ens chefen hur det gick utan var förbannad över att jag var 2h försenad!

Ja, ska faktiskt köpa en ny bil nu!! Detta kommer inte gå i vinter annars.



Längtar efter dig med! Ps, fick ledigt juldagen! ;)

2008-12-01 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0