Då var min två dagars ledighet över


Blev varken Villis eller skoter till saxnäs. Blev 1,5 mil skidor på fjället, paltkalas och grillning istället. Men bättre kunde det inte ha blivit. Den där mördar skidturen satt verkligen som ett schmäck. Jag bara fortsatte, hade det inte varit för att det mörknat på så skulle jag ha fortsatt. Var så skönt att verkligen trötta ut kroppen fysiskt. Somnade sedan i 2 timmar och efter det så känndes Vilhelminaresan mest bara som en pers.

Men jag är glad att det blev som det blev.
 
Lollo, palt mästaren från pite, bjöd på riktig pitepalt i onsdags och på torsdagkväll bjöd vår egen stormkock tobbe på eldgrillad wok i lappkåtan och chokladmintu. Jag har verkligen världens bästa arbetskamrater. Kommer bli en bra vinter här i Borgafjäll.


Och Karro, jag är så glad att du ska komma hem. Du är mer än välkommen hit till Borgafjäll till mig. Längtar redan!




Love, Jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0