Hmm.


Tankeverksamheten är över det normala.

Måste ut och springa ikväll. Ska låna Tobbes isdubbar, sånna här som man köper på apoteket och alla penisonärer har, så att jag inte ramlar och slår ihjäl mig. Men ut ska jag. Jag känner det. Jag behöver det.

Karro åte tillbaka till Oslo igår. Vi fick träffas alldelses för lite. Jag skulle behöva henne mer. Och Maria, inte hann jag träffa henne heller under min blixtvisit i Vilhelmina. Just nu skulle jag behöva lite 'catch up - time' med vännerna.

Jag behöver er. Jag säger bara det.

Förutom längtan efter alla nära och kära är allt bra. Livet här uppe till fjälls rullar på med jobb och så vidare.
Fick äntligen upp lite hyllor och annat som jag, Lollo och Tobbe var och handlade på IKEA i Sundsvall. Helt plöttsligt förvandlades min lilla skokartong till ett mycket mer rymligt tillhåll :)


Love, Jo.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi hann också träffas alldeles för lite! Kram/C

2009-01-05 @ 21:33:17
URL: http://carpia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0